Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Αγαπημένα παλιά αντικείμενα

Ο διαγωνισμός της Ρένας για παλιά αντικείμενα είναι η αιτία που παρουσιάζω θησαυρούς που έχω από τη μητέρα μου. 'Ολα τα αντικείμενα είναι από τη δεκαετία του '50.





Η λάμπα πετρελαίου με πλεχτό από τα χεράκια της.











Οι φοντανιέρες γεμάτες με σοκολατάκια μαργαρίτες. 







Το ρολόι και το καδράκι με το πρώτο φύλλο από το λεύκωμα της θείας Μαρίας είναι πολύ παλαιότερα.






Τα ποτηράκια και τα μπουκάλια για τα σπιτικά λικέρ !



          














Με αυτό το ροζ καραφάκι έφερνα πάντα τον αγιασμό στο σπίτι ανήμερα των Φώτων και της γιορτής μου.





10 σχόλια:

  1. Μα είναι όλα υπέροχα παλιά αντικείμενα !
    Γεμάτα ιστορία και αναμνήσεις από τις στιγμές της οικογένειας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πάρα πολύ και βλέπω από το blog σου ότι η αγάπη για τα παλιά αντικείμενα είναι κοινή γι αυτό θα
      τα λέμε

      Διαγραφή
  2. "Έχω μια ροπή προς την παλιατζούρα" λέω συχνά, για αυτό και λατρεύω πόλεις όπως τα Γιάννενα, για αυτό κι απολαμβάνω τη ζωή μου εδώ...
    Όμως οι δικές σου, είναι πανέμορφες!!!
    Εντυπωσιάστηκα ιδιαίτερα με τη σελίδα λευκώματος της θείας-Μαρίας, του 1914!!! Το κάδρο και τα μάτια σου!!!
    Είναι ανεκτίμητο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βλέπω έχουμε την ίδια ροπή εσύ στα Γιάννενα, εγώ στο Μοναστηράκι. Ευχαριστώ και θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποτηράκια και καράφες
    Λάμπες μ΄όμορφα πλεκτά
    Φοντανιέρες και καθρέπτες
    Μνήμες από τα παλιά!!!!!!!!
    Α&Σ&Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς βρεθήκαμε!!!
    Συγνώμη που σχολιάζω σε παλιότερη ανάρτηση, αλλά μου αρέσει να διαβάζω και πιο παλιά posts στα ιστολόγια που συναντώ!!
    Μου αρέσει πολύ ό,τι είδα μέχρι στιγμής!
    Και οι δημιουργίες σου και οι απαντήσεις σου στις ερωτήσεις των βραβείων!!!
    Και ΕΡΩΤΕΥΘΗΚΑ την δαχτυλήθρα-κουκουβάγια!!!
    ;-)
    Να περάσεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!!!
    Γιάννα (& Γιάννης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα! Λατρεύω τα παλιά αντικείμενα και την παράδοση γενικά ,όπως επίσης την μαγειρική και τα εργόχειρα !Πήρα χαρά από την σελίδα σου Ράνια! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. These are so beautiful stuff! I personally liked the crystal set, one will not be able to find relevant nowadays. This resource http://penessays.com/blog/pro-essay-grammar-check-improves-quality-of-your-paper might be helpful

    ΑπάντησηΔιαγραφή